Suhtlusportaalid ja sotsiaalvõrgustikud

 Sotsiaalmeedia olemasolu praegusel ajastul on sama tavapärane, kui argipäeviti tööl käia. Hetkest, mil sotsiaalmeedia otsustas saada pea iga inimese igapäevaseks teguriks, muutus märgatavalt suhtlus inimeste vahel, erinevate uudiste kättesaadavus ning ka lihtsalt üliüldise info kättesaadavus.


Uute kontaktide leidmine, lähedastega suhtlemine või ürituste promomine pole olnud mitte kunagi nii lihtne, kui seda on sotsiaalmeedia ajastul. Inimesed kipuvad igapäevaselt rohkem kasutama oma aega nutitelefonis sotsiaalmeedias olemisele, mis on vägagi aksepteeritav, et olla kursis kõigega, mis maailmas toimub, kuid kuskil eksisteerib siiski piir, kust hakkab eksisteerima sõltuvus sotsiaalmeedi vastu. Inimesed võivad tänu sellele tõmbuda niivõrd palju endasse, et näost-näkku suhtlus kujuneb teisejärguliseks. Ka uudiste lugemine ajalehest kaotab oma väärtuse. Kuid miks see nii on?


Tänapäeval on sotsiaalmeedia ülesehitatud juba nii, et inimestel oleks kõik vajalik info ja suhtlus võimalikult lihtne ja kiire. Aksepteeritav on postitada oma elust ja seda maailmaga jagada. Samuti on aktuaalne nii enda, kui ka enda brändi promomine. Lühidalt öeldes on alati olnud palju juttu sellest, kuidas sotsiaalmeedia meid negatiivselt mõjutab, kuid mõistame siiski, kui palju see meie elusid lihtsustab. Samuti poleks sotsiaalmeediata arenenud välja kõik sellega kaasnev ning varem või hiljem oleks selline faktor meie elusid mõjutama hakanud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

IT-lahendused, mis ei löönud läbi

Näe võrgus hea välja

Arvutid ja paragrahvid Iː tants intellektuaalomandi ümber